joi, 24 aprilie 2008

Drepturile consumatorului

Iată că citesc din nou, cu satisfacţie, unul dintre din ce în ce mai multele articole în care se povesteşte despre sancţiuni aplicate comercianţilor care practică înşelătoria. Printre mai multe articole de azi pe această temă, remarc articolul din Ziarul de Iaşi, 24.04.08: http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/z_is/news/kaufland_prins_din_nou_cu_ocaua_mica_155979.html

Ca de obicei, comentariile sunt picante şi bine potrivite. Majoritatea ne-am fript cu astfel de măgării. Problema însă este că multă lume sesizează problemele, adesea chiar în magazin, dar nesimţirea comercianţilor se bazează tocmai pe resemnarea clientului, pe faptul că "n-o să se ducă să reclame". Unii spun că s-au adresat pe loc la casă şi au primit 1 leu înapoi. Personal am avut "plăcerea" să constat că diferenţa nu se află numai între preţul de la casă şi preţul de pe eticheta produsului, ci chiar între preţul de la casă şi preţul indicat de propriile lor scannere din magazin (lucru ce mi se pare a fi mult mai grav şi în nici un caz justificabil prin minciuna cu renegocierea)! Această diferenţă a avut în cazul meu şi valoarea de 2,5 lei.

Vă rog din suflet, NU LĂSAŢI ACESTE MIZERII NEPEDEPSITE, nu iertaţi acel leuţ furat, mai bine îl daţi de pomană singuri.
Multitudinea de amenzi din ultima vreme denotă faptul că echipa de la Inspectoratul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului îşi face datoria. Bravo lor! Însă nu pot ei singuri să ţină sub control strict absolut toată activitatea comercială din judeţ. Trebuie să-i ajutăm. Trebuie să luăm atitudine pentru drepturile noastre!

Iată coordonatele OJPC:

Inspectoratul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor
Oviciul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Iaşi
Iaşi, Str. Toma Cozma nr. 11
tel. 0232-278233; fax: 0232-278234
e-mail: iasi@opc.ro

Atitudinea fiecăruia dintre noi contează! Aţi luat o ţeapă? Semnalaţi-o la OJPC! Nu vă costă nimic, nu vă va intimida nimeni, veţi primi un număr de înregistrare şi apoi veţi primi un răspuns privind soluţionarea problemei semnalate de dumneavoastră. Aveţi şi fotografii? Trimiteţi un e-mail. Veţi simţi în sfârşit că există cineva care are grijă de noi.
Dacă urmăriţi presa din ultima săptămână, puteţi observa că practicile ilegale de înşelătorie şi de punere în vânzare a produselor expirate sau alterate nu sunt accidente, ci reguli pe care îşi fundamentează aceşti comercianţi câştigurile colosale. Numai după amenzile din ultima lună se poate pune eticheta de RECIDIVIŞTI.
Nu se vor linişti până nu va ploua cu reclamaţii şi cu controale şi amenzi!
Luaţi atitudine!

Niciun comentariu: