miercuri, 10 iunie 2009

Marketingul marketingului

Mai țineți minte paradoxul bărbierului satului? „Bărbierul satului îi bărbierește pe toți bărbații din sat care nu știu să (se) bărbierească. Cine îl bărbierește pe bărbierul satului?”
În continuarea acestei idei, aș întreba: Cine le face publicitate oamenilor de marketing? Iată un filmuleț interesant și totodată extrem de bine realizat: Mulțumesc mult, Ionuț!

Absenteism??

În ziua alegerilor europarlamentare am fost observator al procesului electoral într-o comună din județ, de la prima până la ultima oră. Absenteismul nu am putut să-l constat decât cantitativ (numeric, la închiderea urnelor) însă calitativ am putut observa comportamentul electoral al alegătorului care s-a prezentat la urne, după numărarea voturilor. Atunci, cu un gust metalic in gură, după 17 ore de „gardă”, mi-am amintit de Prikoke, purcelul fericit, creația celor de la Planeta Moldova: