luni, 23 martie 2009

Extreme "Project" Management

Îmi amintesc de un clasic în viaţă care, după ce a trecut de la managementul turmei de oi la echipa de fotbal s-a gândit ca nu e mare diferenţă să ajungi preşedinte de ţară.
Iată însă aici o mostră de oierit extrem... Ce înseamnă să încerci să duci la perfecţiune ceea ce faci, împotriva principiului lui Peter:

Un comentariu:

adrian spunea...

Eu cred ca raspunsul nu este in management ci in Leadership. Aceste doua notiuni sunt diferite si complementare in acelasi timp. Eu am participat odata la un un curs organizat de Extreme Training si am inteles cum stau lucrurile. De fapt mai degraba am simtit. Am vazut ca Extreme training reia programul si sunt oarecum suparat...pentru ca sunt niste discounturi de-ti sta mintea-n loc, eu platind aproape dublu in urma cu un an. dar a meritat :) Gasiti detalii pe http://www.traininguri.ro .
Mie personal mi-a placut mult legatura care s-a facut intre leadership si inteligenta emotionala si pana la urma intradevar asa este, un leader bun lucreaza la partea emotionala a lui si a oamenilor din echipa!Pana la urma cred ca numai companiile care vor avea lederi autentici vor castiga batalia cu aceasta criza.

stefan