miercuri, 7 mai 2008

Chevrolet Captiva, mai lăudat decât trebuie

Bună ziua Iaşi, 7 mai 2008:
http://www.ziuaiasi.ro/Farmecul-Chevrolet-Captiva--A24070.html
Zici că-i cea mai bună maşină pe care ai vazut-o vreodata...
Eu însă am fost la lansare, anul trecut, şi m-am urcat în ea, m-am uitat pe toate părţile, prin toate broşurile etc. Nu m-am putut abţine:

Dacă e mesaj de reclamă de ce il dati drept articol? Citez: ,,combinatie intre un suv si o berlina de clasa superioara,, apoi 5 randuri mai jos ,,Captiva fiind mai mult decat un SUV,,Poate intr-adevar transporta usor sapte persoane cu conditia ca ultimele doua persoane sa fie copii pana in 8 ani, scaunelele pliante din portbagaj sunt chiar hilare, ca sa nu mai vorbim ca pe bancheta cu 3 locuri nu ai loc la genunchi (sau strivesti soferul si pasagerul din dreapta, ca sa ai tu). Munti de bagaje poate doar in remorca. Din acest punct de vedere (al spatiului si al locurilor pentru pasageri) nici nu se compara cu Logan MCV. Plusul de putere al gamei de motoare eficiente si rafinate este consumat in exclusivitate pe caratul plusului de greutate al fierataniei, performantele dinamice fiind de aceleasi ca si la susnumitul mcv. Diferenta de pret insa (de la simplu la dublu) nu cred ca justifica decat imaginea (implantul de ego, cum bine spunea o reclama), nici pe departe scaunul electric, schimbatorul de cd-uri, airbagurile cortina si jantele de aluminiu (de altfel bune si interesante).

Niciun comentariu: