joi, 8 mai 2008

Aţi plantat un copac? Acum salvaţi o viaţă!

Donează sânge ! În perioada 5-9 mai, la Centrul de transfuzie sanguină din Iaşi (între spitalul Sf.Spiridon şi Policlinica nr.1) se va desfăşura această campanie, promovată de Societatea Studenţilor Medicinişti Iaşi, care doreşte să salveze vieţi. Dacă te numeri printre cei care pot salva o viaţă (ai sânge în tine - orice grupă sanguină), te rugăm să vii între 8.30-12.30 la locul mai sus menţionat. Ca bonus pentru fapta ta, vei primi bonuri de masă în valoare de 52 RON, analize gratuite, scutire pentru o zi şi transport gratuit în acea zi + SALVAREA UNEI VIEŢI ! Aşa că te aştept să FII EROU ! Dă mesajul mai departe, sigur cineva va mai vrea să fie erou, dar eu nu-l am in lista de messenger, şi nici nu-mi citeşte blogul !

LEGE nr.4 din 10 ianuarie 1995:
Art. 10. (1) beneficii:
c) 2 zile libere de la locul de munca, inclusiv ziua donării...
d) 2 zile consecutive scutire de frecvenţă, inclusiv ziua donării, elevilor şi studenţilor;

Deja, de două ore de când am dat mesajul pe messenger, am primit telefoane de la prieteni care m-au întrebat cum să ajungă acolo, şi deja sunt la centru, donează!

Niciun comentariu: