miercuri, 21 mai 2008

Nesimţit şi prost... informat

Iaşi Plus, 21.05.2008 http://www.iasiplus.ro/index.php?page=news&cat_id=5&nws_id=1664

Nea Gigi s-a apucat să muşte din ce prinde, dar se dovedeşte că este şi prost... informat, şi nesimţit...
Ar face bine nea Gigi sa se limiteze la lauda de sine prin aşa-zisele realizări, şi să nu mai vorbească despre ce nu are habar. Copilul meu cel mare a fost în prima promoţie a grădiniţei Junior, iar acum este la şcoala Junior (ambele ale universităţii Alexandru Ioan Cuza din Iaşi). Nu este nici pe departe vorba de astfel de sume pe care le vehiculeaza dezinformatul Gigi.
Dar de fapt nu asta este problema principală, ci CALITATEA actului de învăţământ. La gradiniţa Junior sunt rezervate locuri până în 2010-2011, atât de multă lume doreşte să beneficieze de calitatea Cuza. Copilul meu de 4 luni deja este înscris pentru anul 2010-2011, iar grupa este aproape plină. Nici prin gând nu mi-ar trece să mai revin la o grădiniţă aşa-zisă 'de stat'. Don'Gigi face o mare eroare prin această comparaţie. Este exact ca şi cum ar avea Trabant şi ar zice 'ce porcărie, BMW-ul ăla e mai scump decât Trabantul meu'. Credeţi-mă că ştiu ce spun.

Niciun comentariu: