miercuri, 23 aprilie 2008

Vulpea (frustraţii) şi strugurii

Azi am citit un articol despre anunţul Renault de lansare în toamnă a versiunii Sandero Pick-up şi a unui posibil facelift la Logan
http://www.automarket.ro/stiri/renault-anunta-sandero-pick-up-si-logan-facelift-11193.html?message=add_ok
Automarket, 23.04.2008.

Cum-necum, pe fiecare articol care pomeneste de Logan, se găsesc nişte mari experţi să comenteze cât e de rău, prost, scump, costisitor, consumator, ş.a.m.d. (tot ce e mai rău pe lume) acest model de maşină care a pus un umăr zdravăn la ridicarea din noroi a economiei româneşti. Majoritatea comentariilor sunt stupide de-a dreptul, izvorâte pur şi simplu din frustrare potenţată de necunoaştere şi de zvonuri auzite de la alţii, dar la unele dintre ele chiar râzi cu poftă. De data asta nu m-am putut abţine:

Cei care au tot timpul de comentat sunt nişte frustraţi care evident nu au testat un logan. Exagerarea cu maşina de 4000 se vinde cu 10000 iar e spusă cam din grădină. În primul rând nu a fost vorba niciodată de 4000, ci de 4800, în al doilea rand era preţul de intrare, pentru cel mai simplu model, în al treilea rând cu de la 10000 îţi iei motor de 16v (105 cai) sau dci cu i roşu (85 cai). Am MCV 16v 7 locuri (2006), cu reglaj lombar în standard, ABS/EBD, A/C, airbag, discuri duble ventilate, etc. 1,3 ani, 26000 km, super mulţumit, nu fuge spatele cum zicea un amărât pe aici. Am făcut (in grafic) o singură revizie la 15000 şi m-a costat uleiul plus manopera. Apropos, am garanţie 3 ani si 6 ani garanţie anticoroziune. Cine mai aduce vorba de maşinile cu 7 ani garanţie, să citească un pic în caietul de service si garanţie, cât de dese şi cât de scumpe sunt reviziile. Oricine poate da şi 10 ani garanţie dacă iţi bagă condiţiile in graficul de revizii. De exemplu iţi spune că la 60000 iţi schimbi eşapamentul (pe banii tăi), dacă nu îl schimbi ai pierdut garanţia. Dacă faci tot ce scrie în caietul ăla timp de 7 ani dai bani cât pe o maşină nouă. Poftim garanţie. Iar isteţii care şi-au luat un Beamer din 85 (sau mai ieftin, opel din 80) ca a încăput în bani, să mă scutiţi, din cauza voastra trebuie să stau eu cu aerul pe recirculare că mă intoxic de la eşapamentul vostru. Aia mai e maşină, dacă la plecarea de la semafor scoţi fum negru? Şi pe urmă, oare de ce se cumpără Logan la greu în Germania, Franţa, Belgia, Elveţia? Or fi toţi proşti, sau or fi frustraţii noştri mai deştepţi? Sau poate că belgienii săracii nu s-au mai dat cu maşini, ci doar cu căruţe... HAHAHAHA...

Niciun comentariu: